Add your content here
Add your content here

Wyspa w centrum handlowym – jaki biznes?

Wyspa w centrum handlowym - jaki biznes?

Jednym z najważniejszych czynników sukcesu biznesowego jest przyciąganie klientów. Firma wydała na reklamę kilkadziesiąt tysięcy złotych. W XXI wieku najlepszym miejscem do zarabiania pieniędzy wydaje się być Internet. Trudno się nie zgodzić z tym stwierdzeniem. Nie zmieni to jednak faktu, że możesz zacząć sprzedawać swój produkt w inny sposób. Ciekawym pomysłem jest zainwestowanie w wyspę handlową, czyli niewielki stragan znajdujący się w korytarzu centrum handlowego. Jeśli znajdziemy odpowiednie miejsce i zapewnimy ciekawe produkty – w krótkim czasie możemy pozyskać wielu klientów. W końcu trudno znaleźć miejsce bardziej zatłoczone niż centrum handlowe. Dlatego widzimy, że nie będzie większych problemów w kontakcie z potencjalnymi nabywcami.

Wyobraź sobie, że spacerujesz po centrum handlowym. Spacerujesz spokojnie i odwiedzasz kolejne sklepy. W pewnym momencie przypominasz sobie, że ktoś ważny dla ciebie miał dziś urodziny. Zareagowałeś nerwowo, bo zapomniałeś o prezencie. Dlatego szybko szukasz miejsca na zakupy. Nagle trafiasz na budkę z biżuterią. Czy będzie lepszy wybór? Handel biżuterią to kolejny ciekawy pomysł na rozwój wyspy biznesowej. W tym przypadku potrzebujemy pewnej wiedzy. Musimy dowiedzieć się, które produkty są bardzo popularne, skąd wziąć towar i jak sprawdzić, czy jest wart swojej ceny, a wreszcie, jak zachęcić klientów do zakupu. Kiedy już zdobędziemy tę wiedzę i zdobędziemy trochę doświadczenia, możemy na tej podstawie rozwinąć dochodowy biznes.

 

Jak osiągnąć sukces? Wyspy sprzedażowe, w tym stolik ekspozycyjny

Czynników sukcesu w tej branży jest wiele. Najpierw musimy wybrać odpowiednią lokalizację, czyli miasto odwiedzane przez turystów. To logiczne – każdy turysta jest naszym potencjalnym klientem. Im więcej gości, tym większa szansa na zarobienie pieniędzy. Kolejnym problemem jest poważne podejście do konsumentów. Dawno minęły czasy, kiedy ludzie kupowali piasek z morza. Dziś turysta chce kupić produkt, który będzie mu przypominał o konkretnym miejscu. Pocztówki, albumy ze zdjęciami odwiedzanych miejsc, naklejki na lodówkę, lokalne przysmaki – te przedmioty mogą przyciągnąć potencjalnych nabywców. Największe mankamenty tego typu działalności to ostra konkurencja i duża sezonowość.

Ta wyspa handlowa jest bardzo odpowiednia do otwierania stoisk do naprawy telefonów komórkowych i sprzedaży. Dziś smartfony stały się jednym z naszych najważniejszych urządzeń. Pozwala nam utrzymywać kontakt z przyjaciółmi i pomaga w pracy lub nauce. Za pośrednictwem strony internetowej możemy szybko kupić telefony komórkowe. Jednak wiele osób lubi się upewnić, że ich decyzja jest słuszna przed zakupem. Osoby te potrzebują dobrej rady i mogą przed zakupem obejrzeć transmisję na żywo z telefonu komórkowego. To nasza szansa. Otwierając takie stoisko możemy sprostać oczekiwaniom tych grup klientów. Jeśli posiadamy dużą wiedzę techniczną i potrafimy sprzedawać nasze produkty, to prawdopodobieństwo sukcesu jest duże. Zaletą tego biznesu jest duże zapotrzebowanie na te usługi i możliwość bezpośredniego kontaktu z klientami, co może zachęcić Cię do zakupów. Minusem jest konkurencja i potrzeba dobrego zrozumienia branży, w której działamy.

 

Aranżacje sklepów – pomysły

Oczywiście każdy z nas był świadkiem sytuacji, w której dziecko spaceruje z rodzicami i zatrzymuje się na takiej półce i prosi ich o kupienie słodyczy. Jednak dzieci nie są jedynymi potencjalnymi klientami. Cukierek to także słabość wielu dorosłych. Widzimy, że będzie wielu konsumentów. Obecnie nadal istnieje potrzeba zaopatrzenia się w produkty warte spróbowania. Rzecz w tym, aby nie zdobyć klienta, ale zatrzymać go przy sobie. Lizaki, słodkie bułeczki, pączki, ciastka, ciasta – to tylko niektóre z produktów, które mogą znaleźć nabywców. Wyspa handlowa to właściwe miejsce do sprzedaży słodyczy. Klienci widzą wszystkie produkty, a sam proces zakupu przebiega bardzo sprawnie. Co najważniejsze, sprzedawane cukierki powinny być naprawdę pyszne. W ten sposób możesz zagwarantować sukces. Największą wadą tego biznesu jest to, że musi uzyskać pozwolenie na handel żywnością. Niektóre osoby mogą mieć również problemy z przechowywaniem go. Nie zawsze można sprzedać wszystko.

Wyspa w centrum handlowym - jaki biznes?Idealnym pomysłem na wyspę handlową może być otwarcie małej kawiarni lub herbaciarni z produktami na wagę. Powierzchnia takiej półki wystarczy na przechowywanie dużych puszek lub słoików, w których znajdą się różnego rodzaju herbaty liściaste oraz aromatyczne ziarna kawy. Do tego kompaktowa waga i młynek dzięki czemu można zmielić kawę na miejscu. Dodatkowo w takim straganie można sprzedać drobne akcesoria do kawy lub herbaty, takie jak piękne filiżanki, sitka do herbaty, specjalne dzbanki, młynki do kawy oraz ekspresy do kawy. Smak herbaty liściastej i świeżo mielonej kawy jest znacznie lepszy niż kawa rozpuszczalna kupowana w supermarketach. Taki produkt to również świetny pomysł na prezent iż pewnością przyciągnie i zainspiruje wielu klientów.

Innym pomysłem na towary, które można sprzedawać na wyspie handlowej, są różne kosmetyki. Najłatwiej jest sprzedawać konkretne marki kosmetyków. Jest to związane z odpowiednim, najczęściej znormalizowanym wyglądem stentu. Możesz także spróbować otworzyć klamrę skierowaną do określonego obszaru, na przykład do pielęgnacji dłoni i paznokci lub pielęgnacji włosów. W takiej budce można nie tylko sprzedawać różne marki kosmetyków. Warto również sprzedawać akcesoria kosmetyczne, takie jak lampy UV do paznokci czy suszarki do włosów i lokówki. Ponieważ tego typu produkty nie zajmują zbyt dużo miejsca, możesz poszerzyć ofertę na takie wyspy po poradach ekspertów. Krótka rozmowa z ekspertem na temat kondycji skóry, włosów czy paznokci może przyciągnąć wielu klientów.